Emziriyorum ve daha öncede hasta olmuştum bebeğimi uzun süre maskeyle emzirip baktım şimdi yine boğazlarım acımaya başladı bebeğim 2 aylık. İlaç kullanamam ve hızlıca geçsin istiyorum.Emzirirken boğaz acısı ve hafif öksürük olup yapıp iyileştiğiniz bi yöntem varmı ?