Kızlar selamun Aleyküm aranıza yeni katıldım bebeğim 6 günlük sormak istediğim bi şey var.
6 gün oldu sezeryan ile doğum yaptım ilk 3 gün hiç anne sütü içemedi hem göğüs ucum olmadığı hemde sütüm olmadığı için. 2 gündür anne sütü +mama şeklinde devam ediyoruz
Kakası hala yeşil hiç açılmadı bile rengi normal mi acaba?
Bu arada bebeğim sarılık geçirdi gün 24 saat fototeapi aldı bugün taburcu olduk. Hasteneye yatmadan önce yeşil ve pütürlü idi bugün ki bezleri sadece yeşil ve katı baya katı hatta
Ve sıfır koku
Tecrübeli anneler aydınlatsın beni nolur 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️