3 yaşını iki ay geçince kreşe başladı oğlum. Ben artık evde ona yetememeye başladığımı hissediyordum. Bakıcıya da versem aynı şekilde olacaktı. Artık yaşıtlarıyla zaman geçirmesi, iletişim kurması, toplulukta nasıl davranacağını, sıra beklemeyi, kendini söz alarak ifade etmeyi iyice pekiştirmesi gerekiyordu. Zaten çok aktif ve sosyal bir çocuktu. Kreş daha da iyi geldi. Arkadaşlarıyla güzel iletişimler kurdu. Anlaşmazlıkları nasıl çözebileceğini öğrendi. Hem kaba motor becerileri hem ince kasları gelişti. İlk baştaki yaptığı etkinliklerle şimdikiler arasında dağlar kadar fark var. Oradan da anlıyorum iyi geldiğini.