Trkcnnnn Kızlar oğlum 3 aylık elini çok sık emmeye başladı artık önceden böyle bişey yapmıyordu son 1 haftadır yapıyor bu arada aç değil kesinlikle ona eminim neden yapıyor olabilir? Buna nasıl engel olabilirim
Kir_papatyasiii Trkcnnnn ayyy bnimkide aynı öyle 3 ayına girecek yarın aşırı el emmesi var aç deil ama uykuda bile elini emiyor
Atatemel Trkcnnnn engel olmaniza gerek yok elini parmaklarını keşfediyor bu onun geliştiğini gösteriyor bebek bu robot değil sizin istemediğiniz şeyleri yapsın
Deletedmom738372 Trkcnnnn bebeğim 2 aylık oda emiyor diş pınarları oluşıyormuş sanırım o yüzden ve ellerini keşfediyor çok sevimli emerken 😍
Gusta Trkcnnnn benim oğlumda 3 aylık elini bıraksa dudağını dudağını bıraksa elini cokurtatıyor her yeri tükürük oluyor ama benim hoşuma gidiyor ne olsa bit kaç haftaya bırakır yapmayı bu kadar sorun etmeyin kendinize
Trkcnnnn Atatemel soruma cevap veriyorsan ver vermiyorsan ana gibi tavsiye vermeyi kes sana tavsiye ver demedik el emme çocuğa zararlı burda bol boş yorum yapacağına git araştır benim çocuğum robot değil öyle de görmüyorum sen kimsin de bana o şekilde konuşuyorsun densiz
Uraskpln Trkcnnnn e kadın haklı yalnız çocuğun gelişim sürecinde ellerini keşfetmesi onu emmeye çalışması normaldir yapmaması tuhaf olur yalnızca el temizliğine dikkat etmeniZ gerekiyor sürekli elleri ile temas halinde olduğu için
giresun Ay valla emsin bayılıyorum sapur sapur emmesine kendini kesfetsin bu kadar düşünmeyin bence zamanla bırakır zaten