Merhaba anneler,benim bebeğim doğduğundan bu yana aşırı terliyor yaz aylarında terlemesi daha da arttı.Yan yatarak uyuduğunda göğsü sırtı hep terliyor.Meme emerken kafasının arkası,gözlerinin altı terliyor.Kolları bile buz gibi oluyor terden.Kan tahlili yaptırdım birşey çıkmadı genetik olabilir dedi doktor.Benim gibi bebeği olan anne var mı merak ediyorum.Üzülüyorum böyle terlemesine😓