mymiracles_ Merhaba güzel anneler. Bebekleriniz için kullanıp memnun kaldığınız bebek nemlendiricisi tavsiyesinde bulunur musunuz. Doğal içerikli olmasıni istiyorum ama hiç bir markaya karar veremedim. Umarım sizler yardımcı olursunuz …
bisenakillisinzaten mymiracles_ ben mustelanın cicastela kremini kullanıyorum pamuk gibi yapıyor ayrıca isiliklere ve kızarıklıklara da çok iyi geliyor. Vücut losyonu da güzek
biimiyomyardimet mymiracles_ bebeğimin cildi aşırı kuru bir kaç krem denedik ve son olarak mustela stelopia da kaldık çok güzel nemli tutuyor 🍀 yüzü ve kolları çok kuru oralara bunu sürüyorum, diğer yerlere de mustelanın losyonunu sürüyorum
mymiracles_ biimiyomyardimet bisenakillisinzaten Bebeğimin yüzünde benim minik kızarıklık var. Doktorum iyi bir nemlendirici kullan geçer dedi. Mustelayı araştırayım bende o zaman. Teşekkür ederim.