lalbg Eskiden kız çocuklarını gözümüzden sakınırdık yabancılar ellemesin dokunmasın diye.Şimdi ne çocuk dinliyorlar ne bebek ne erkek ne kız ne yaşlı…
Kafam almıyor bu olanları ülkenin halini bırak çocuğumu kendim Bile evden son 2 senede tek çıkmıyorum çıkamıyorum.Bizi bu hale getirenler Allah’ından bulsunlar.Kendi ülkemizde kendimizi koruyamaz olduk yazıklar olsun…