Zahide97 3 buçuk aylık oğlum var kafa yapısı çok yakıp Sağ taraf çok inikken sol taraf daha yukarıda Sol tarafına yatmak istemiyor uyumuyor ağlıyor Kafa yastığı aldık düzelmesi için oda işe yaramadı Ne yapmam lazım
mavibozkurt Zahide97 bizimde öyleydi yogunbakimda tek tarafa yatirmislar. çocuk doktoru bir sorun görmedi. Zamanla düzelecek dedi düzeldi hala biraz var gibi ama iki yaşına kadar vakti de var bir dahaki gidişimde doktora soracağım.
Egeberk Zahide97 hep duzenli sağ ,, sol , düz gibi yatırmanız lazım biz bu şekilde yaptık gece düzeltebilirsiniz bence şuan çok küçük siz desteklersiniz
48316ELIZAN Zahide97 15 gun yogun bakimda hep saga yatirmislardi yamuklugu coktu ama duzeldi suan arka tarafta cok az var o da zamanla duzelecek sanirim . Kafa yastigini sevmedi geceleri genelde sola yatirdim hep tabi inatlasti bi sure ama alisti simdide bi sag bi sol bide gunduzleri pusetinde duz oturtuyorum sekil almasi icin tamemen.