Canmmel-26 merhaba,kızım şu an 10 buçuk aylık.yaklasık 7.aya kadar sizin de anlattığınız gibiydi uyku düzeni 1 buçuk 2 saat kadar uyanık kalıyor ardından yarım saat 40 dk içerisinde uyaniyordu sırf o uyusun diye evde hiç ses yapmıyordum ona rağmen çok geçmeden uyaniyordu.ben kolik bebek olduğu için hep kucağımda sallayarak uyutmustum kızımı hiç beşiğinde pışpışlayarak uyutamadim 🥺sonraları memede uyutmaya başladım ya onun etkisi ya da artık uyku düzeni oturmaya başladı kendiliğinden bilemiyorum 🤷 artık 2 uyku yapıyor ama en azından ilk uykusunda 2 saat uyuyor,2. Uykusunda yarım saat uyuyor bu bile bana o kadar iyi geldi ki.surekli uyutmaya çalışmaktan hem psikolojik hem de bedenen çok yoruluyordum.cok iyi anlıyorum sizi umarım en kısa zamanda düzene girer 🌸