Merhaba benim de bebeğim 50 günlük haftasonundan bu yana artık kısa kollu giydirmeye başladım. Ama ayakları çoraplı pijama giydirmeye devam ediyorum ayakları üşüyünce gazı çok oluyor. H&M de öyle pijamalar var çoraplı ama ince pijamalar, onlardan alabilirsiniz