Hanımlar merhaba, kızım dün 1 yaşına girdi bugün aşı için sağlıkocğaına gittiğimde kilosuna da baktılar 9buçuk kilo sizce yaşına göre iyimi ? Neler yapmam gerekiyor ek bi bişey vermelimiyim kilo alması için doktor çok zayıf değil ama 10 kilo olsaydı iyi olurdu dedi mama geceleri veriyorum gündüzleri yemek yediği zamanlar oluyo bazen yemek istemiyo mama içiyo ve çok hareketli lütfen yardımcı olunnn 🙏🙏