-manisa45deniz benim oğlumda 2 ay kolikten çok çekti. Biz 2 akşamda bir banyo yaptırırdık,ince tülbent ısıtıp karnına sarardım,kriz ağlamaları olduğu zamanlarda kucağımda sakinleşirdi uyuyana kadar güven duysun diye beklerdim. Ve nurse harveys gaz damlası kullandık çok memnundum