benanerva Merhabalar bebeklerinize veya çocuklarınıza güneş gözlüğü kullanıyor musunuz. Kullananlar kaçıncı ay ve yaşta başladı nasıl alıştırdilar merak ediyorum. Kizim 1 hafta sonra 11 aylik olacak bende kullandirmak istiyorum erken mi gereksiz mi🌿
mehmel54 benanerva kızım 5 aylık gözlerini açamıyor güneşte eğer bulabilirsem kızıma göre gözlük mutlaka alacağım dışarı çıkmak güneş yüzünden eziyet oluyor resmen kızıma
Woody benanerva Goz doktoru ozellikle almami söylemişti yasindan once. Geçen sene izipizi almistim ve kullanmamisti. Iyi ki almisim. Zira fiyatlar ucmus her sey gibi. Bu sene bayiliyor. 🐣2 yasini geçti. Alacaginiz gözlüğün tam polarize olması %100uv koruması olmasina dikkat edin. Sadece görüntü icin almamak lazim gözlüğü.alinacaksa iyi bir marka alinmali
S_x_w benanerva geçen sene 8 aylıkken almıştım güneşte takıyordu gölge olduğu anda hop eline alıyordu 😀 şimdi 18 aylık yine güneşte takıyor gölgede istemiyor😵💫🤷🏻♀️
benanerva mehmel54 arastirmak gerek belki ölçülere gore ozel çerçeve boyutunu ayarlayan yerler vardır
0hem7dem mehmel54 benim kızım da aynı 5 aylık güneşe bakamıyor ama gözlükleri baktığımda hep 3 yaş var daha küçüğünü göremedim
benanerva Woody hic de bilgim yok inanir mısın. Araştırayım o halde ben yaa ama hic takacak gibi de degil
Woody benanerva almaya niyetiniz varsa simdiden alip koyun kenara. En kötü seneye kullanir. Geçen sene 200e aldığım gözlük bu sene 800 lira.. Alırken kirilmaz olmasina da dikkat edin
benanerva Woody 800 uvvv inanılmaz bir fiyat. Gerçi alışmak gerek de neyse bakayım ben alışsın istiyorum
Ballicoregimm Geçen sene almak istedim ama gözüne hiç taktırmadı. Bu sene çoktandır bizim gözlüklerimize sarmıştı. Ben de bugün bunu aldım
benanerva S_x_w aa 8 aylik iyi takmış. Benim kiz 11 aylik.olacak artik bandanalaro da çıkarıp atmaya basladi. Sapka aldim asla takmıyor. Tatile gidecez alistirmam gerek. Gözlük de istiyorum da olmadi doktora bir sorayim
benanerva ipeko ben dogdugunda goz muayenesi vardi ona götürmüştum tekrar hiç gitmedim 1 yasinda gel demisti. Hem kontrol yaptırayım hem sorarim olmadi.
Kizimmmmm benanerva kızım 4 aylıktı güneş gözlüğü ile tanıştığında. Şu an 25 aylık. Gözlüksüz dışarı çıkmaz.
S_x_w benanerva gözlük takarken bandana ve şapka benim kızım da takmıyordu hala takmıyor 😂 güneşten rahatsız olduğu için zaten gözünde tutuyor sadece..bebek arabası da tek yönlüydü mutlaka güneşe denk geliyorduk öyle alıştı diye düşünüyorum
Kizimmmmm benanerva 4 aylıkti. Çok erken bir zamandi. Hep yanıma aldığım gözlüğünü. Sonra bir parçası oldu. Hatta parmağıyla isterdi düştüğü zaman falan. Şimdi evde bile gözlüğüyle dolasiyo.
DenizSerap Şu an iniesta kullanıyorum 9 aylıkken ilk izipizi ile başlamıştım sonra kietla ya geçtim bu yıl artık iniesta aldım denemek için ama oğlum da gözlük takmak istemiyor bu yıl 😕
benanerva DenizSerap hic duymadim bu markaları henuz bakmadim cunku ama incelicem. Bu yıl buyumus olmasi gerek neden istemedi acaba
benanerva Kizimmmmm ayy yavrum benim yaa çok seker denicem bende evde oyun falan oynariz derken alisir diye dusundum ama bilemiyorum