Masalingonunannesi sütü kaynatıyorum bi taşım sonra soğumaya bırakıyorum parmak yakmayacak kadar soğuyunca activiayı bi kava boşaltıp üstüne süt ekliyorum ikisini karıştırıp sütün içine boşaltıyorum, sonra sütü ufak kavanozlara boşaltıyorum, fırın tepsisine sıcak su koyup kavanozları içine oturtuyorum 😁 sonra tepsiyle beraber önceden 10dk 75derexe ısıttığım frında 6saat bekletiyorum, baktım daha tam sertleşmediyse fırının içindeyken bi 5dk daha fırını ısıtıyorum kapatıp 1-2 saat daha bekliyorum. Taş gibi oluyor