Kızlar bugün 6ay kontrolü vardı, sağlık ocağı hemşiresi meyve verme sularını sık neyse suyu ver dedi mesela ben 3gün kuralı ile sebze veriyorum öyle yapma çorba yap ver dedi biraz saçma geldi bana, zaten sürekli yaşlı teyze gibi nasihat veriyor, sütüm yol diyorum emzir emzirdikten gelir mama. Verme diyordu, sinir oluyordum bugğn de meyve suyu ver meyveyi bi daha ki ay verirsin dedi