Doğduğundan beri sebamed yeni doğan kullanıyorum 5 ay 25 günlük srbamed yenidoğan hiç kokusu yok ben istiyorum ki hafif de olsa kokusu olsun sebamed papatya özlü olan var onun kokusu var mı kullanan anneler varsa yorum yaparsanız sevinirim yada ben şu şampuanı kullanıyorum çok memnunum kokusu da çok güzel diyen anneler varsa önerilere de açığım birde sabun kullanıyor musunuz kullanıyorsanız hangisini kullanıyorsunuz hangisi göz yakmaz banyodan sonra nemlendirici olarak ne sürüyorsunuz çok karışık kafam bir akıl verin 😅