Bisracinarkartal Kızlar 1 aydır hemen hemen adet görüyorum sprialim var taktirali 4 ay oldu bu ay böyle bsy yaşadım kansızlık ölmem dimi bnm gibi uzun adet gören varmı bu normalmi randevu bulamıyorum acilede gitmek istemiyorum napmaliyim şaştım kalktm
Tosbikkk1612 Bisracinarkartal çok uzun sürmüş Peki adetiniz yoğun mu geliyor yoksa az mı. Annemin 10 gün geçmişti yoğun geliyordu rahminde polip varmış zararsız et parçası sadece tekrar olursa onu aldıracak