Kızlar bebişim 25 günlük, doğdugundan beri sütüm yetmedıgı için ek gıda verıyorm ilk gunler aptamilin sıvı hazır anne devam sütünü kullandık bılen vardır belkı tüplerin içinde olan hastanelerde verilen. Daha sonra aptamil toz mamaya gectık ama asırı gazlı oldu bebegım. Mama gaz yapıyor olbılırmı yoksa gaz problemı 2-3. Haftalarda baslar dıye okudum normalmi bılemiyorm ?