Anneler kizimda bayadir oksuruk vardi c.tesi fitospan isminde bitkisel bir ilac basladi dr sabahtan beride baya bi hirilti var uyudu uyandi kustu biraz oncede corba icirdim yediğini oylece kustu. Bu ilac balgam sokturucu mu yoksa usuttumu ki geceleride cok huysuz yada diş mi geliyor istahi falanda azaldi devam ederse dr gideceğim tecrubeli anneler bi bakar mi