Menenjit aşısı ile alakalı önceki postları okudum kızlar.
Bebeğim 2 aylık . Doktorum hamileydi ve ayrıldı. O demişti ki 9 ve 13. Aylarda yaptıracagım ben çocuguma. Hastalarıma da o şekilde öneriyorum. Sonra neyse bu ay doktorum değişti o ayrıldığı için , başka doktor buldum. O da 2. Ay başlanabilir ne olur ne olmaz dedi.
Sonra sağlık ocağındaki ebe hemşireye de danıştım. O da aşı takvmi zaten yoğun olduğu için erken başlanınca ağır gelebildiğini gözlemlediğini söyledi. 9 ve 13. Aylar daha rahat olabilir dedi.
hamileliğimden beri kafama taktığım bir konu bu menenjit aşı durumları azıcık pimpirikli bir insanım da. 9. Aya kadar beklesem nasıl bekleyeceğim, beklemesem çok doz var daha çok kucuk agır gelir mi zaten bu aylarda bir sürü aşısı var🤦🏼♀️
Siz ne yaptınız bebelerinize, ne düşünüyorsunuz ?