Postaneye para yatırıyorsunuz size bir belge veriyorlar onunla da kimlik için nereye başvuru yapacaksanız oraya gidiyorsunuz. Orda tekrar parmak izi imza vs alıp size geçici bir kimlik (A4 kâğıt) veriyorlar onu kullanırsınız, 2 haftaya da postayla geliyor yeni kimlik