Fenty alptoyyy Altta olandan kullanıyorum daha pratik çünkü buzluk üste olunca uzanması zor oluyor böyle hem alta hem üste rahat ulaşıyorsunuz.
Ayseege6156 alptoyyy buzluk altta benimki 2 kapaklı aşırı rahat çok memnunuz bence dolap üstte olmalı buzluk altta 👍🏻🌸
thecamellia alptoyyy altta kullanıyorum ve bence daha kullanışlı çünkü buzluk sürekli açılmıyor ama ana kısım sürekli kullanılıyor sebzeleri vs almak için eğilmek zorunda kalmıyorsun dolabı açında göz hizanda herşey daha kullanışlı bence
thetkc alptoyyy Altta olandan almıştım bir hevesle ama sağolsın çocuklardan hiç kapanmadığı için standart üstte olanla değiştirdik 🙈 Her çocuk farklıdır ama merakları aynı olduğu için üstte olan daha mantıklı 😊
Nltka Buzluk kapağı günde max 2 kere açılıyorsa dolap kapağı 5273636 kere açılıyor . Üstte olması daha iyi demişlerdi . O yüzden üstte olanlardan aldım .
incisareninannesi Ya ablamın alttan buzluklu bebek yürümeye başlayınca çok sık açıyor. Üst buzlukluda kulpuna ulaşamaz zaten