Kızlar 2 yaşında kızım var tuvalet eğitimine başladık söylediğim her seyi anlıyor konuşabiliyor da ama inat ediyor çişini söylemiyor bugün 3 gün oldu bir ilerleme de yok.çıldırcam ne yapcam ben.inat ediyo tuvalet dedim mi hayır die bağırıyor ben kafayı yemek üzereyim yardım edin