serebro
Kolay geçsin inşallah size bol sabır diliyorum☺️
Ben de gece gündüz bir kestim. Gündüz saat başı tuvalete götürüyordum zaten kıvranmaya başlayınca anlıyordum koşuyorduk tuvalete. Gece de bir kere uyandırmadan sessizce götürüp oturtuyordum. Tuvalete geldik kızım çişin varsa yapabilirsin diyordum yapıyordu. Tabi ilk günler yatağını bir kaç kat sererseniz kolay olur. Alt açma üstüne çarşaf 3er kat seriyordum ne olur ne olmaz gece sadece üzerini değiştireyim çok oyalanmayayım diye.
Zaten o uyku bölünmesi rahatsız etmeliymiş ki çişi gelince tuvalete gitmesi gerektiğini anlasın.
Üzerine yapması da çok normal, hatta çişim yok diye diretip tuvaletten çıkar çıkmaz üzerine yapacağı günlere de hazır olun siz🫢
Dışarı çıkma konusunda da ben ilk hafta çıkarmadım dışarı. Sadece bahçeye çıkıyorduk hemen eve gelebiliyorduk. Yavaş yavaş aralıklar uzadıkça oda problem olmamaya başlıyor. Genelde tuvaletin yakın olduğu parkları tercih ediyorum hala. Bir kaç kere tuvaletin olmadığı yerde alt açma örtüsü serip ona yaptırmışlığım var, asla pis tuvalete girmiyor kızım üzerime yaparım oraya girmektense diyor😅 Biraz ben alıştırdım buna galiba ama iyi mi kötü mü oldu bilemedim😀