Mmmete Aranız da yaşayan var mı bebeğim 8 aylıkken kendi kendine bıraktı emmeyi şuan da 10 aylık emzirmeye çalıştım tutuyor emzirmek istiyorum damla damla da olsa sütüm geliyor ama tadı tuzlu gibi aranız da yaşayan ve düzelte bilen var mı ?😏
teachersrn Mmmete uzun süre emzirmeyince tadı değişebilir, önce bikaç gün sağın sütünüzü sonra normal tatlı tadına kavuşcaktır 😊
sebnem biz daha 3 aylık olucaz böyle bi durum yaşamadım sanmıyorum ben bozuk olabileceği sonuçta sizde üretiliyor birden kesildi göğsünüzü sağmadınız mı hiç dolmadımı sonrasında
Mmmete sebnem emmek istemediği zamanlar da geliyordu ama almayınca bıraktım sonrasında 2 ay bir boşluk oldu zaten