Arkadaşlar bebeğim dis çıkarma serüvenine başladı belki sacma olacak ama kafamda deli sorular? Sıralıyorum… istediginiz sorudan baslayabilirsiniz 😁
1- disin birinin ucu gozuktu beyaz nokta gibi. Tahmini ne zaman tam anlamiyla patlar?
2- ucu gözüken disin agrisi ve kasintisi hafifler mi yoksa dis tamamen cikana kadar kasinmaya devam edecek mi?
3- baska disimiz oldugu yer sismisti kirmizi gibiydi artik hafif sis ama beyazlasmis bu ordan da dis çıkacağı anlamina mi geliyor yoksa arada sisip inmesi devam edecek mi?
3- butun disler cikana kadar bebegimin eli agzinda mi olacak hep kiyamiyorum cok kasiyor 🥲
Yani bu sürece bir ara yok mu? Sıkıntılı gunler 3 gun falan surer diyorlardi ama sürekli kasimasi da bence sıkıntı. Ama aglama krizinin olduğu gunun ertesi disin beyaz ucu gozukmustu. Sanirim cok agri disin çıkmasına işaret ediyor. Offf tecrübeli anneler bu sureci bastan sona anlatsa cok iyi olur 😁