Vanilyaaa 15 temmuz parkında mangal semaver vs yasakmı kızlar esenler belediyesini aradık serbest dedi ama bı ara yasaktı yakın zamanda giden varmıydi acaba ?
Ayseege6156 Vanilyaaa orda oturmuyorum ama gitmiştik 1 kere kimsenin mangal yaptığını görmedim ama nargile içenler vardı