Sevgili anneler bugun 4 aylik bebişim sünnet oldu. Buyuk oglumda sunnet sonrasi pipi sargılanmisti ve 2 3 gun sonrasinda suya koyup açmıştık. Ama bugun sargi sarilmadi ve baya bi ödem olmuş bu şekilde bakimini nasil yapmaliyim? Ellemeye de korktum açıkçası dikişe zarar verir miyim? Sizler nasil yaptınız? Yardimci olursaniz sevinirim anneler.