Arkadaşlar bebeğim kız ve 7 aylık olduk artık . Tadimlara 5 aylıkken başlamıştım çok güzel yiyordu son bir haftadır agzina hiç bişey koyamiyorum mama önlüğünü görür görmez ağlamaya başlıyor . Eskksi gibi de beni emmek istemiyor . Napicagimi şaşırdım artık bana akıl verin lütfen 😢 bide bu sabah idrarında kan gördüm ne demek oluyor