Ben de ilk adetimi bebeğim altı aylıkken oldum şimdi bikaç gün gecikti emziriyorum ve evet tabiki korunuyoruz eşimle ama tekrar bebeğim bu kadar küçükken hamile kalmak beni inanılmaz korkutuyor
Bu düzensizlik normal mi ne zamana kadar normal ki acaba
Bir de sağlık ocakları kan verip test ediyorlar mı gebelik için