Türk olsun yasadışı kaçak göçmen olsun hiç bir şekilde kabul edilemez bir şey. devletimiz ne zaman bu işe bir el atmayı düşünüyor acaba? çoluğumuz çocuğumuz var. bizler de birilerinin kızıyız,kız kardeşiyiz, eşiyiz… bu zihniyetteki insanların aramızda dolaşması utanç verici. sonra metroda otobüste kadınların kızların fotoğraflarını çekiyorlar. Ülkemizin gündemi artık bu göçmen sorunu olmalı. Ekonomiden sonraki en önemli sorunumuz bu bence. Hava almamızı düşünüp de bahçe yapmak değil. gerçi yakında soluduğumuz hava için de para isterler ya, neyse…