buzsuzlimonata ekonomistlere göre önümüzdeki kasıma kadar döviz olayı yükselişte olacak yüklü miktarda nakit varsa birazı ile altın birazı ile dolar yapabilirsiniz. Kasım ayındaki düşüşte zararınız olmaz. Örn:altın düşerse dolardan kazancınız artar yada tam tersi. Ama artık durdurulamaz bi hal alacağı için hepsi de mantıklı 💁🏼♀️