5 aylık iki üç gündür sürekli uyanıkken ağlıyor sadece kucakta gezerken duruyor hafif 37,5 a kadar ateşi var o kadar berbat ki burada post açınca dönüp bakamıyorum bile cevaplara 😀😃Huyu suyu hepten değişti normalde böyle ağlak bir bebek değildi . Fotoğrafınıda koydum diş mi bu ne zaman geçer?
