Aslsatkdmrr Merhaba oğlum sabah 4 ay aşısını oldu ateş yok gelince hemen duş aldı ve uyuyor kalkdi emdi tekrardan uyudu bu uyku normal mii
Asenam16 Aslsatkdmrr benim kızımda da uyku yapmıştı. Ve ateş olmuştu 2 gün. Ateşini kontrol et her an.
Nsabckk Aslsatkdmrr bizde bugün aşı olduk kaç saat uyudu uyandı tekrar uyudu sanırım baya uyku yapıyo. Bebeğinizde iştahsızlık var mı 4. Ayda. Dolayı atak dönemi falan ben asla bişey yediremiyorum da
My0 Biz de bugün olduk 4. Ay aşısını bende neden bu kadar uyudu diye düşünüyordum normalde gündüz bu kadar uzun uyumazdı
Aslsatkdmrr Nsabckk atak dönemi aşı bizde de herşey üst üste geldi paşalar gibi uyuyan çocuk asla uyumuyor du çevreyi rarketmeye başladıkları için uyku ve emme azabilir diye duymuştum aşı dan dolayı uyuyor bakalım
Aslsatkdmrr Benim ki de emmek istemiyor hemde uykusu aynı şekil de ateş yok sürekli kontrol ediyorum umarım çıkmaz 🙏
Aslsatkdmrr Nsabckk benim ki de inat ediyor uykuda dene ben öyle yaptım uykulyken emiyor yatar pozisyonda emzirmeye çalış yada besle