3 aylık bebeğim var ilk doğduğu zamanlar kolikliği üst seviyelerdeydi hatta bazen bataniyede sallayarak uyutuyorduk uyumuyordu sonra hamak beşik aldık onunla uyumaya başladı artık oradada uyumayı bıraktı ayakta sallayarak uyumaya başladı. 4. Aydan itibaren yavaş yavaş bırakmaya başlamayı düşünüyorum sizce sallanmadan uyumaya alışır mı çünkü bi gün bile sallamadan uykuya geçmedi geçmiyor. Bu durumu yaşayıp sallanmadan uyumaya alıştıran var mı ? Nasıl bir yol izlemem gerekir? Çok umutsuzum