Kızlar bebegim 1yasinda dün genel tahlillerini yaptırdık. Doktoru aradi az önce d vitamini ve kan yüksek artık takviye kullanmayın dedi. Fazlasıda zarar dedi. İki haftadir hicbir şekilde ne d vitamini ne de kan ilaci kullanmıyorum. D vitaminini ise sadece 15 gün kullandım. Ama sürekli çorbalarını kuzu eti tavuk eti vs ile yaparım. Bu yükseklik normal mi lütfen yardımcı olur musunuz