snowflake Saçlarım hep kabarık yumuşacık değil sert ve bebek saçlarım hep kabarık evimde açığım hiç güzel durmuyor aynaya bakınca saçlarım çok kabarık ve bakımsız duruyor kendimi çok bakimsiz hissediyorum
JackDaniels snowflake Toni&Guy repair mask deneyin saçınızda bol bol nemlendiriyor. Kuru olduğu için kabarık ve bakımsız gözüküyordur. Keratinli serumlar ve sütlerde güzel iş görüyor.
Elifinannesiiiiiiiiii Eslemesra çözüm yok canım aynen öyle alınca da çıkıyor kesince de. Onlara yapacak çok bir şey yok uzuyor yerine yenileri çıkıyor çok biçimsiz doğumdan sonra döküldğ saçlarım ama gür hala da alnım biraz daha uzasa kahkül olacak o derece. Sinir bozucu
Elifinannesiiiiiiiiii winnie-the-pooh ben kapalı değilim canım. Bence ilgisi yok bebek saçları genetik kimi insanların hiç yok
Eslemesra Elifinannesiiiiiiiiii benım dogumdan sonra hepsi dokuldu normal saclarımla bırlıkte aaa deıdm ne kadar guzel oldı sonra tekrar cıktı aynen haklısınız me olursa olsun cıkıyo kurtulus yok
balliordek Davines’in besleyici ve koruyucu bakım serisini öneririm. İnanılmaz parlıyor mis gibi kokuyor yumuşacık oluyor ve etkisi 1 aya yakın sürüyor. Ve birer kutu alsanız hepsinden size 1 yıl yeter. Büyük bir ihtimalle saçınız nemini kaybetmiş durumda.
Elifinannesiiiiiiiiii winnie-the-pooh allah alllah şaşırdım canım ben ablalarım hepimizde annemde bile var 🤣
Fenty snowflake Saçlarınıza bakım yağları deneyin, loreal Paris markası güzeldir, yada Argan yağı falan hem yumuşak yapıyor hemde canlı tutuyor, bende kapalıyım bunun kapalı olmakla çokta alakası yok aslında saçlar da bakım istiyor.
Elifinannesiiiiiiiiii @“Eslemesra”#p20750461evet canım yapacak bir şey yok maalesef. Diğer saçlarımın altına gizlemeye çalısıyorum 🤭🤣