Nasıl geçiyor günler vallahi bezdimm😭1 aylık olduk hergünmü ağlar 6-7 saat sğlama krizleri ne yapsam olmuyor ağladığı için iyide ememiyor emdiğim gibi gaz yapıyor memeği atıyor mamam veriyorum bu seferde uykuya dalamıyor ne yapacağımı şaşırdım ev şşleri bş yandan yemek bi tandan ne zaman geçicek başkaların bebeklerine bakıyorum emziroyor kendiliğinden yatıyorlar resmen benimki 5 saat uğraşıyorum uyuması için