Bayanlar merhaba
aranıza yeni yatıldım 8gün anneyim henüz ve tecrübelerinize ihtiyacım var.doğum yapmadan önce karnımda oluşan çatlaklar sebebiyle inanılmaz bi kaşıntım vardı doğum yaptıktan sonra geçer dedik ama geçmedi.ilk gün kaşınmadım ama ikinci günü bütün vücudum kalınmaya başladı.doktorlar ilaç alerjisi olabileceğini söyledi ne bir antibiyotik ne bir ağrı kesici katiyen kullanamıyorum şuanda.cildiyeye gittin bi losyonla karışım bi krem verdi fakat sanki hiç etki etmiyor.benimle aynı kaderi paylaşıp bir çözüm bulan var mı aranızda?