Minikkmr Hanımlar biz tadima başladık 1 haftadır güzel gidiyor ama bebegim daha fazla yemek istiyor. 5 6 yemek kaşığı rahat yiyor. 5 aylıkken başladım takımlara. Sadece mama ile besleniyor. Fazlasını vermemeli miyim yoksa ne yapayım.
Sedefe Minikkmr tabiki ver her bebeğim bünyesi yiyebildiği kapasite farklıdır benim doktorum ilk başladığımda bile az verip kesme ne kadar yemek istiyorsa ver demişti zaten yemek istemediklerinde öğürme refleksi yapıyorlar o zaman verme
ayseeeasln21 Bebeğim istedikçe veriyordum bence istemediğini belli eder zaten şuan 8 aylık bebeğim istemediği zaman migdesini bulandırıyor yüzünden anlıyorum
Minikkmr Sedefe daha tadım aşamasındayız ya o yüzden korkuyorum midesine rahatsızlık verir diye ama bir sorun olmaz sanırım
Sedefe Minikkmr biz ilk zamandan itibaren öyle verdik doktor tadını beğendiği şeyi yemek ister ver sıkıntı olmaz demişti ki çok şükür olmadı oğlum doyana kadar verdim hep
Ndrg-12 Minikkmr bence tabağa yiyeceği kadar koyun gerisini görmesin ağlarsa bittiğini söylersiniz. Doymuyorsa mama verin bence. Çünkü daha küçük istediği kadar yemesi ağır gelir