Arkadaşlar bebeğimi bir kaç gün önce acile kaldırdık. Doktor krup hastalığına yakalandığını söyledi. Kortizonlu fitil ve Ateş düşürücü fitil verdi. İlk gece sadece ateş düşürücü fitili verdim çünkü ateşi 39,4’tü. Sabaha karşı nefes alamamaya başladı yine de bekledik ama akşam kortizonlu fitili verdim çünkü çocuğum gözümün önünde daha da kötüye gidiyordu. Ertesi gün biraz toparlandı hatta bugün temiz hava alsın diye dışarı çıkarttık. Öksürüğü bir kaç gün sürecek demişti doktor.
Şimdi ise tekrardan nüksetmeye başladı sanki. Nefes alırken zorlanmaya başlıyor. Sürekli uyanıyor ve ağlıyor.
Bu hastalığa yakalanıp hangi ilacı verdiniz? Doktorunuz kortizonlu fitil verdi mi? Verdiyse kaç tane verdi?