Sevgili anneler kızım seneye 3 buçuk yaşında olacak eşim ve ben öğretmeniz. Ben bir özel okulda sınıf öğretmeniyim. İki seçenek arasında kaldım. Eşimin abisi bir devlet okulunda müdür ya oraya yarım gün veriyim diyorum. Yada kendi olduğum okula tüm gün veriyim diyorum ama çok arada kaldım. Kendi okulundaki öğretmen çok iyi ve kızım benim okulumu çok seviyor. Ama evime bir saat okulum. Servis kullanacağız. Yarım gün vereceğim okul ise hemen evimin yanı lütfen bi akıl verin şaşıp kaldım 💐