Kızlar herkes kilo vermek ister ben almak hamileliğe ilk başladığım 63 kiloydum doğuma 88kilo ile gittim ve şuan 60kiloyum oğlum 8aylik emiyor aleejisi de var doğru düzgün beslenemeiyorum her gören AA çok zayiflamkssin diyor artık sinir olmaya başladım hedefim 70kilp olmak boyum 170 kilom aslında normal ama biamda verince sanırım insanlar çok zayıfladım diye acır gözle bakmaya başladı bu yürüyünce daha çok zayiflarsin peşine koşmaktan diyorlar ne yapacağımı şaşırdım benim gibi aynı durumda olan vr mı nasl kilo alabilirz