Merhaba anneler benim ablamın esi bur iş yok diyerek yurtdisina yerleşmek istiyor ailesiyle Vize işlemleri Yeşilyurt vb. Herseyi yapıp Almanya ya gitti 7 aydır orada oturum izni hiç bisey vermediler tek gitti ablam çocukları annemin yanında böyle bir durumda giden varmi