Merhaba cici annişler 🌹 oluşum 1 ay 5 günlük. Gaz problemimiz var BioGaia kullanıyoruz ama ishal gibi sulu yapıyor bu durum beni rahatsız etti aranızda bu gaz damlasını kulanıp bizimle aynı durumda olan annelerimiz varmı acil yardım ! Yada kulana biliçegimiz farklı oluşuma iyi gelicek gaz damlası önerisine açığım 🙏