MirAli Kızlar merhaba oğlum tam 4aylık ama uyak kaldığı sürece hep ağlıyor hep huysuz hiç memnun olmuyor oyun oyuncak vs gündüz uykuları da çok kısa neden atak döneminde mi acaba hesaplayabilen var mı?
Burcu35 MirAli Bizim çok zor geçti. Çok oyundan bile ağlıyordu oyundan boğuluyormuş gibi yapıp öksürüyordu bile neler neler sonra 5.ay bi geliyor ohh 4.ay gibi değil tabi var zorlukları ama başka bi derdi olmadığından eminseniz diş açlık gaz vs atağa yorabilirsiniz
Farahzeynep Ay ve 2 yaş atağı varmış, 4. Ay bütün herkeste sancılı geçiyor, bizde 1 gün sonra 4 aylık olacağız, bakalım neler bekliyor 🙄
MirAli Farahzeynep ya öyle mi bizimki 1haftadır böyle hep ağlıyor bizde dün tam 4aylık olduk yani ağlaması da keyf ağlaması gibi anlamadım 🙄
Farahzeynep MirAli en korktuğum ay 4. Ay, Allah sabırlar versin 🙄 bizim de yarın 4. Ay aşımız olacak, bol ağlamalı bir gün geçecek 🙄