Brc01 canım merhaba öncelikle yalnız değilsin hiç üzülme bende yeni doğum yaptım ilk birkaç gün sütüm sadece ağız sütü şeklindeydi o yüzden mamada verdik högüslerim çatladı yara bere oldu bebeğim mamayı verince3 saat uyudu ama ben her mamadan önce ağzına gögsümü verdim onu emdiği kadar emdi sonra mamayı minik çay kaşığıyla verdim biberon ile asla verme çünkü oradan hızla gelen mamayı görünce göğüsü çekmek istemiyolarmış tembellik yapıp şimdi sen mamayı yarım ölçek olarak devam et sütün azsa ama her defasında önce memeni emsin sonra mamayı ver çay kaşığıyla o uyuyuncada derhal beslenmeye başla marul ye un helvası ye bol tereyağ ye sütün kuvvetlensin et ye tas kebabına lavaş doğra ye havuç ye bol su iç ama üzülme bende 3 gün oldu anladım bunu zamanla kazanacağız tecrübeyi kimse doğuştan bilmiyor geceleride saat başı veya 1,5 saatte alarm kur mama yerine bi süre memeni çektir sonra açılcak inşallah bende saat başı kurdum şimdi 2 saat falan kalkıp ışığı açıp oturuyorum uyuyakalcaksan yüzünü yıka öyle al