Merhabalar. 9 aylık bir oğlum var. 1 aylık hamileyim. Oğlum memede uyuyan bir çocuk. Hamilelikte bazı kaynaklar emzirilebilir diyor bazılarında emzirilmez. Yarın çocuk Dr soracağım ama size de bir sorayım dedim. Dr bıraktır memeyi derse nasıl bıraktıracağım bilmiyorum. Ek gıdayı çok yiyen bir çocuk değil. Emzik kullanmıyor. Bilgi verirseniz sevinirim.