Bahar_annee benim kızımda ozamanlar aynı saatlerde ağlardı cok sükur gecti ama ağlama atağı olunca 2 kaş arasıyla başını okşuyorum, daha ağlaması devam edince , kucagıma alıp pıspıslıyodum sırtından öyle sakinlesiyodu . Buyuk oğlularımın ağlamaları olunca kucagıma alıyorum ne oldu annecim niye ağlıyosun konuşturmaya çalıstıriyorum ki biraz sakinlessinler öyle konussuyolar sakinlesiyolar🤗