Kaganseda Kızlar bu fırında poğaçayı nasıl yapıyorsunuz hangi ayarda pişirdiysem hep kupkuru sert oluyo o kadar mayalıyorum hem tepside hem sekil vermeden önce ama fırına giriyor semsert cıkıyor fikri olan varmı?
Hemsireannis Kaganseda alt üst ayarda 170 180 derece de pişiriyorum kapatmadan üstü kapatıp biraz da altını pisiriyorum fırını da koymadan önce bı 5 dk istiyorum
MelikeBade @Kaganseda hamur bayaaa yapısması lazım ele yoğurdugunuz hamuru sert yoğuruyor olabılırsınız belkı
Kaganseda MelikeBade yok nerdeyse bütün tarifleri denedim yumusacık oluyor hamur ama fırına girince sert oluyor
Aysegul93 Kaganseda farklı tarifler oluyo hep ama alt üst ayarda 170-180 de pisirym önceden isitiyorym firini
Kaganseda Hemsireannis bende yapıyorum aynısını benım fırında mı sorun var acaba bilmıyorum börekte falan kurutuyor anlamadım valla